2016年1月18日星期一

柑B 成長日記 ♥ 我與 STRIDER 平衡車相遇了 ♥ (滑步車)

自從「東張西望」介紹之後, 開始愈來愈多人留意平衡車。

 

其實 STRIDER 是其中一個平衡車的牌子, 早在1年前 (即是柑B 2歲時) D朋友仔已經開始玩 STRIDER, 不過我真係一D興趣都無, 因為當時係炎炎夏日, 大家知啦, 我唔曬得架嘛 ~ XD

 
柑B的STRIDER sport

以至柑B錯失左由2歲開始玩尼個良機~ (STRIDER 一般可以由2歲開始玩到6)

 直至上年10月份, 同朋友一齊去野餐, 大家都有自己的STRIDER, B就立即問: 為什麼我沒有?

當然, 我覺得佢只係因為人有我有所以想要, 那時我並沒有決定要買他一架。

借了朋友仔的STRIDER ~

不過朋友玩了一年, B第一次玩當然是追不到朋友啦~
於是傷心地哭了


外人睇可能覺得好搞笑, 但事實是柑B不太接受到自己輸, 我亦同老師詳談過。

老師話其實好多小朋友都接受唔到自己「輸」, 沒有什麼解決辦法, 只有要佢「輸」多D, 而各類運動也可以令小朋友「輸」多D

我於是同柑B: 佢地已經練習左STRDIER 一年了, 你覺得佢地好快, 因為佢地好努力, 你喊都無用架, 媽媽陪你慢慢練習好嗎? 

於是柑B擦擦眼淚, 默默拉著STRIDER 練習左左45分鐘左右, 而且一直也沒有放棄。
當時我已經有D 想買啦~ 不過決定先冷靜下先~

2 次再接觸 STRIDER11月份又約左朋友去公園玩, B又借左另外一位朋友仔的STRIDER ~
今次柑B又係追唔到佢朋友仔, 不過佢今次無喊啦~

朋友仔亦行下停下, 一路等柑B ~
小孩子的友誼 ~ ^_^

 B事後亦一直表示很想要。 

於是番去同柑爸商量, 因為我覺得柑B好想要, 不過都決定再冷靜一下~

12/26 boxing day, 本來有節目但突然取消左, 我就口多多問柑B: 一陣去買架STRIDER 比你好唔好?

B即時2 眼發光: 好呀!!!

當日好乖自己 LUNCH, 又默默行左好多路~
去到單車店前前後後搞左45mins, B一句聲都無抱怨過~

YEAH!
B終於有自己的戰車了~

佢選擇左同好朋友一樣的綠色~
 

第一天出車, 都是慢慢在行, 但突然就坐在座位上加速了~ (雖然還是很慢)
不過單車店的哥哥說, 當開始會坐在座位上加速就= 好快會學會!!
自己玩了3小時。

2次出車~
B一直努力練習,玩了差不30分鐘左右。
我地就去左買頭盔~





同一天的晚上, 我地帶佢愈級挑戰斜路~
 很神氣~

小孩進步極快! B 已經可以雙腳離地了~


3 次出車就開始同朋友玩啦~
 眼神在燃燒!
有朋友一些就更起勁, 進步神速!
 自信!

D 朋友話柑B真係唔似只玩左3 , 好有天份XDDDD

玩左短短半個月, 我覺得最大得著就是柑B勇敢!
跌倒不會哭, 輸了不會哭。 

就算跌到流鼻血, 咀巴腫了也不放棄。

自己扶起車子再來一次。
玩了STRIDER 後我覺得你變成了小小的男子漢! 


我一講: 出去玩STRIDER?
B 會即時放下手中所有玩具沖去著鞋! 真係非常愛STRIDER ~ 
 

STRIDER 有咩好處? (Source: LINK) 

◎訓練平衡感和建立自信心
◎駕馭.學習與感覺統合協調
◎再不需要三輪車或輔助輪

三輪車的平均重量是5~6kg,Strider為其他腳踏車的一半重量.因為非常的輕.小孩也能輕易攜帶及自己拿著.家長更能單手拿起 Strider 外出,一起享受親子互動。


STRIDER sport: $1100 (部份店舖有折, 有興趣可PM我)
NUTCASE頭盔: $590
STRIDER 護膝/爭:$138
daddylab 手套: $190

大家可以先去 Strider Early Learning Program Hong Kong 報堂試左先決定買唔買車~
(或者問朋友借)

1
堂好似是 $300, 不過尼度有 $200 coupon ~
上堂地點是葵芳BMX ~ (link here)

另外, 如果你買左 STRIDER 盒入面會有張coupon 可以 free 一堂~  (link here)




https://www.facebook.com/kimkimbb2012





歡迎大家like like!

❤ 合作請電郵: helloiris@yahoo.com❤


沒有留言:

發佈留言