2015年9月6日星期日

CO2 Laser 打疣 A-PLUS Beauty Medical Center



其實生完BB 之後我都知道自己生左D , 不過一直都無咩理, 反正睇上去都係似暗粒。
直至近日發現愈生愈多就覺得有D 唔對路。
上網CHECK 下先知原來疣係過濾性病毒, 而且會傳染!

尤其本身體質弱免疫力差而皮膚上剛好有傷口就更容易被感染~

即時打個突因為我日日同柑B一齊瞓架
 
比大家睇下我d 疣先, 唔講大家都可能以為係暗粒。扁平疣通常會生長喺臉同手腳上, 因為係肉色/咖啡色, 所以有時都唔係咁容易被發現。



 右邊面有一堆-_-

上網check , 近日最多人係用CO2 laser 去疣~
因為過程快, 唔痛, 傷口細, 而且快復完。

所以我就去左A-PLUS 試做CO2 Laser 打疣。

其實我一直都喺A-PLUS 16樓做激光脫毛, 7 樓都係第一次~
環境很乾淨舒服 ~

而相信大家都知道
, A-PLUS 唔做任何 PACKAGE, 所以完全唔會hard sell, 續次收費。我都唔怕介紹比朋友 ~ (因為女仔好多都耳仔軟 XD)

而A-PLUS 打疣價格如下:
           

療程時間 


原價 


用我 AP#有8折, AP2114  (只限A-PLUS全新客人)


10mins 


$1,000


$800


25mins


$2,000


$1,600 (我個case 要打 25mins)


40mins 


$3,000 


$2,400


等左一陣就可以入房啦~
說明細要及簽同意書後就可以開始了
~

(1)    卸妝洗面
(2, 3) 搽麻痺膏
(4) 用保鮮紙敷住 (以免等候期間乾咗響藥力)

大約15分鐘後抹走麻痺膏
因為我真係好緊張, 治療師叫我放鬆d ~ XD

用紗布蓋上眼睛就開始啦~

治療師會先打一下我覺得 OK 就繼續, 因為用左麻痺膏, 基本上是沒感覺的。
 大約 25mins 就完成了~ 

之後去化妝間整理一下, 因為我都知道自己有好多, 所以照鏡果下反而覺得還好XD
帶番個mask 唔好嚇親人 :P

這是剛完成的樣子~

因為臉上有傷口, 頭幾日只可以用熟水洗面。(skin care 也不可以用啊!)
當然亦唔可以化妝啦
~

每天早晚要用消炎膏, 直到結焦後就可以做番一般護膚啦~

而右面果支係色素膏, D 焦甩左之後就可以用, 不過因為有藥性, 唔可以用超過3 星期 ~

DAY 2


DAY 4
已經結曬焦啦

DAY 8 (唔好意思, 左邊面out focus 左, 唔係美左圖 XD)

 
而為左皮膚健康, 我都乖乖地成個星期唔化妝。(做左一個星期口罩人)

而成件事最好笑係, 剛打完疣我同柑B嘅對話:

我: 你睇下媽咪塊面~
柑B: (認真望) 無野啊~咩事?
我: 你唔覺得媽媽塊面損左好多粒粒咩? -_-;;
柑B: (恍然大悟) 嘩! 爸爸! 你睇下媽咪塊面!!!!
柑B第日一定會比女朋友問: 我今日有咩唔同問到口啞啞... XD

大家有興趣可以用我個 no: AP-2114, 如果你係A-PLUS new member, 脫毛會享有6折優惠而 facial會有8折優惠! (只限A-PLUS全新客人)
 
CO2 laser 都可以有 8 優惠 (只限A-PLUS全新客人)

 A-PLUS 公司資料如下:

電話:2723 0616
地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈7樓全層
Facebook搜查:A-PLUS Beauty Medical Center


(以上文章與 A-PLUS 合作)

https://www.facebook.com/kimkimbb2012


歡迎大家like like!

❤ 合作請電郵: helloiris@yahoo.com❤



沒有留言:

發佈留言