2014年5月15日星期四

柑B 成長日記 - 轉了ILLUMA 3 號已經一個月 ~





轉了
ILLUMA 3號已經一個月, 現在為大家報告下柑B 轉食ILLUMA 後的情況。



話說上星期柑B 比堂哥哥傳染左咳咳, 之後仲演變成氣管炎發左 4日燒。
而果幾日柑B 完全絕食, 什麼固體也不肯食, 只肯食ILLUMA 奶奶 (好彩)

其實由一開始轉奶大概是用了一星期左右就完完習慣。
對比起其他奶粉, ILLUMA 是比較淡口不太甜。


我個人極度不喜歡太甜的奶粉, 話說之前打算同柑B轉某個外國有機牌子的3號奶粉, 結果一試味發現甜到同糖水沒分別! 結果雖然浪費, 我成盒丟左!

如果比一個年紀小小的BB習慣左食o甘重甜味o既食物,絕對不是一件好事!
B 雖然病左足足一個星期, 可能因為依然肯食 ILLUMA 奶奶, touchwood 也沒有變排骨仔XD
而且好像突然長高了 ~



而踏入20個月, B 的成長真是突然令人有點意想不到~
先是只會說疊字的柑B 突然識講句子! 這個一定要跟大家SHARE ~



話說柑B成日撞頭埋牆, 有一日佢又撞頭埋牆。
於是我就話: 媽咪叫左你小心架啦 ! (因為成日撞, 我都已經習慣, 沒有很心痛XDDD)

點知唔夠5分鐘佢又撞頭埋牆。
: 哎呀! 媽咪叫左你小心~
B: 你無叫!!! (之後大喊)

b 人生第一句句子就是駁咀XDDDD

 
然後是愈來愈會跟我對答~
自己也很愛說話 (口水佬)


而無論我明唔明佢講咩, 都會作出回應, 多多鼓勵佢說話 ~

看著小朋友成長真是神奇又愉快 ~
而我本身暫時也沒有打算為柑B戎奶, 會由佢食到自己斷奶為止。

因為小朋友現在食固體食物雖然多了, 但因為種類還是有限制, 營養未能完全地均衡, 所以還是有需要用ILLUMA 奶奶來補給一下~


而我對ILLUMA 奶奶暫時來說也很滿意, 便便也有每天一次, GOOD ~
之後再同大家報告 ^0^

2 則留言:

  1. 好叻仔呀,識用句子回答,我都好期待龍BB快D識,不過希望吾會係駁嘴個隻啦heeee

    回覆刪除
  2. 媽咪識打扮, 柑b都被打扮, 佢有好多靚衫仔, 一著很醒神 ^^
    有人話illuma係瘦b奶粉, 所以我比阿仔轉左保兒加營素先, 鬼叫醫生話佢瘦, 要我地努力幫佢追追追...

    回覆刪除